Izdelke, naročene v spletni trgovini, pripravimo za pošiljanje v najkrajšem možnem času. V kolikor imamo izdelek na zalogi v našem skladišču in nam pošljete potrdilo o izvršenem plačilu na mail #EM#6e60706c676c6a66486c687e6061207c79#EM# do 12h, pripravimo paket za odpremo še isti dan, dostava na vaš naslov pa je običajno že naslednji dan.
Da bi naročene artikle dostavili čim hitreje, smo za ta namen izbrali najoptimalnejšo pot, to je paketna dostava POŠTE SLOVENIJE, ki omogoča, da vam paket dostavimo že naslednji dan. Če vas v času dostave ni na naslovu, ki ste ga navedli ob naročilu, vam bo kurir pustil obvestilo o prispeli pošiljki. V tem primeru vas prosimo, da kurirja pokličete na telefonsko številko, ki je navedena na obvestilu in se dogovorite za nov termin dostave. Ponovna dostava je brezplačna. V primeru, da paketa ne dvignete v roku 5-ih dni se razume, da odstopate od naročila in paket se bo vrnil pošiljatelju.
Ne glede na težo in velikost izdelka so stroški dostave enotni (celotna Slovenija) in znašajo 3,90 Eur – brez kakršnihkoli dodatnih stroškov.
Dostava dopoldne - kamorkoli
Naš pogodbeni partner Pošta Slovenije dostavlja pakete v dopoldanskih urah na naslov naveden ob oddaji naročila.
Da bi prejeli naročilo v najkrajšem času, vas prosimo, da upoštevate naslednje:
- Navedite podatke za dostavo, kjer je vedno nekdo na razpolago za prevzem paketa. Ker dostavna služba pakete dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime in/ali naslov, na primer v službo. Če vas v času dostave ni na naslovu, ki ste ga navedli ob naročilu, vam bo kurir pustil obvestilo o prispeli pošiljki. V tem primeru vas prosimo, da kurirja pokličete na telefonsko številko, ki je navedena na obvestilu in se dogovorite za nov termin dostave. Ponovna dostava je brezplačna.
- Ime in priimek prejemnika paketa, ki je naveden v naslovu za dostavo, mora biti tudi naveden na zvoncu oz. poštnem nabiralniku. V kolikor kurir ne najde priimka, nam vrne paket z opombo: 'Prejemnik neznan".
- Navedite vašo mobilno telefonsko številko v primeru, da bi vas za prevzem paketa poklicali iz Pošte Slovenije.
Paket gre od nas še isti dan…
… seveda, če je blago na zalogi, in če je bilo naročilo oddano in potrjeno dovolj zgodaj.
Če artikla nimamo na zalogi v našem skladišču, bo na dostavo treba počakati nekoliko dlje. V tem primeru veljajo naslednja določila:
- Predviden rok dobave je izpisan v katalogu trgovine (gre za povprečen čas, v katerem uvoznik dostavi blago do našega sedeža).
- Če pri artiklu piše, da je trenutno nedobavljiv, to pomeni, da nimamo podatka o tem, v kolikšnem času lahko dostavimo artikel; v primeru, da naročite tak artikel, ga bomo poskusili najti in vam ga dostaviti, pri čemer bomo, v kolikor nam to ne bo uspelo, naročilo stornirali.
- Če naročite več artiklov in bo čakalna doba za nekatere daljša kot za druge, vas bomo kontaktirali in vam ponudili, da vam artikle, ki so na zalogi, pošljemo takoj, ostale pa potem, ko jih dobimo od dobavitelja; v tem primeru vam bomo stroške dostave zaračunali le pri prvi pošiljki, za morebitne kasnejše pošiljke pa bomo krili stroške dostave mi.
- Če bi bila čakalna doba za izbrane artikle zelo dolga, vas bomo prek elektronske pošte sproti obveščali o predvidenem času dobave, pri čemer nam lahko, če se med tem časom kadarkoli naveličate čakanja, to sporočite in določen artikel bomo odstranili iz naročila ter dostavili le ostale artikle ali pa naročilo v celoti stornirali.
Za dostavo na želen naslov poskrbi Pošta Slovenije. Običajno lahko dostavo pošiljke pričakujete naslednji delovni dan po odpremi ter najkasneje v roku dveh delovnih dni po odpremi.
Za vse dodatne informacije nam lahko pišete na #EM#6e60706c676c6a66486c687e6061207c79#EM#.