Vrnjeni izdelki so izdelki, ki so bili na podjetje eBull d.o.o. vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na izdelku, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta navedena ob posameznem artiklu in tudi na računu.
Pri takih izdelkih je spremenjeno tudi garancijsko obdobje, kar je ravno tako navedeno ob vsakem artiklu iz kategorije 'Vrnjeni artikli' ter na izdanem računu.
Artiklov, ki so kategorizirani kot 'Vrnjeni artikli' ni mogoče vrniti ali jih zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru, da artikel ne deluje, je stranka upravičena do odstopa od pogodbe pod enakimi pogoji kot veljajo za vse ostale artikle ali do z garancijo zagotovljenega popravila.
Kupec ima pravico, da v roku 30 dni od nakupa podjetju na kontaktni e-naslov #EM#6e60706c676c6a66486c687e6061207c79#EM# sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi moral pri tem navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 7 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Od pogodbe lahko kupec odstopi tudi brez obvestila na elektronski naslov podjetja, in sicer tako, da v zgoraj navedenem roku vrne blago na sedež podjetja.
Možnost vračila ne velja za avdio in video nosilce ter v primeru, da je kupec poškodoval varnostni pečat.
Pri takih izdelkih je spremenjeno tudi garancijsko obdobje, kar je ravno tako navedeno ob vsakem artiklu iz kategorije 'Vrnjeni artikli' ter na izdanem računu.
Artiklov, ki so kategorizirani kot 'Vrnjeni artikli' ni mogoče vrniti ali jih zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru, da artikel ne deluje, je stranka upravičena do odstopa od pogodbe pod enakimi pogoji kot veljajo za vse ostale artikle ali do z garancijo zagotovljenega popravila.
Kupec ima pravico, da v roku 30 dni od nakupa podjetju na kontaktni e-naslov #EM#6e60706c676c6a66486c687e6061207c79#EM# sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi moral pri tem navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 7 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Od pogodbe lahko kupec odstopi tudi brez obvestila na elektronski naslov podjetja, in sicer tako, da v zgoraj navedenem roku vrne blago na sedež podjetja.
Možnost vračila ne velja za avdio in video nosilce ter v primeru, da je kupec poškodoval varnostni pečat.
Dodatni napotki za vračilo blaga
Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni mogoče fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga - odstop od pogodbe. Ker želimo, da bi eventuelno vračilo lahko opravili kar najhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam stvari, na katere je morate biti pozorni pri nakupu na daljavo:
- Previdno odprite embalažo proizvoda in jo ohranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričan, da vam artikel ustreza.
- Pazite, da pri rokovanju z artiklom ne pride do poškodb in prask.
- Artikli, na katerih so vidne sledi uporabe (prah, praske, madeži, umazanija) niso primerni za vračilo, ker so higiensko oporečni
- Vidne sledi montaže so poškodbe, ki nastanejo pri sestavi izdelkov (npr. vozičkov). V kolikor niste prepričani, da izdelek ustreza vašim zahtevam, ga prosimo ne sestavljajte.
- Pripomočki za higieno (npr. zobne ščetke, prsne črpalke... ) so vakumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi.
Pomembno:
- Ko artikel vračate prodajalcu, priložite tudi kopijo računa.
- Naslov za vračilo blaga je eBull d.o.o, Brodišče 18, 1236 Trzin. Priporočamo vam, da izberete dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite embalažo v kateri vam je bil izdelek dostavljen oziroma drugo primerno embalažo in zaščito).
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če ni vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V kolikor uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli v najkrajšem času, če uveljavite garancijo neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.
V primeru dodatnih vprašanj nam pišete na #EM#6e60706c676c6a66486c687e6061207c79#EM#.
Vračilo poškodovanih pošiljk
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je izdelek ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate to nemudoma sporočiti uslužbencu Pošte Slovenije.