Varen nakup
Dostava v dveh delovnih dneh
Izdelke, naročene v spletni trgovini, pripravimo za pošiljanje v najkrajšem možnem času. V kolikor imamo izdelek na zalogi v našem skladišču in nam pošljete potrdilo o izvršenem plačilu na mail #EM#6e60706c676c6a66486c687e6061207c79#EM# do 12h, pripravimo paket za odpremo še isti dan, dostava na vaš naslov pa je običajno že naslednji dan.
Best brands best buy
Ekipa strokovnjakov za vas stalno išče najboljše in najbolj priznane izdelke renomiranih proizvajalcev iz celega sveta. Trudimo se ažurno predstavljati novosti najboljših proizvajalcev, ki dnevno razvijajo varne in uporabne izdelke za vaše najmlajše. Za te izdelke vam želimo ponuditi najboljše cene na trgu.
Best brand best buy
Ponujamo vam vrhunske blagovne znamke, po najugodnejših pogojih!
Best brand best buy
Ponujamo vam vrhunske blagovne znamke, po najugodnejših pogojih!
iRobot I Stadler Form I Wiper I Singer I Princess I TriStar I Barkan I Airmate I Waterlogic
Vračilo blaga v 30 dneh
Vrnjeni izdelki so izdelki, ki so bili na podjetje eBull d.o.o. vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na izdelku, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta navedena ob posameznem artiklu in tudi na računu.
Pri takih izdelkih je spremenjeno tudi garancijsko obdobje, kar je ravno tako navedeno ob vsakem artiklu iz kategorije 'Vrnjeni artikli' ter na izdanem računu.
Artiklov, ki so kategorizirani kot 'Vrnjeni artikli' ni mogoče vrniti ali jih zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru, da artikel ne deluje, je stranka upravičena do odstopa od pogodbe pod enakimi pogoji kot veljajo za vse ostale artikle ali do z garancijo zagotovljenega popravila.
Kupec ima pravico, da v roku 30 dni od nakupa podjetju na kontaktni e-naslov #EM#6e60706c676c6a66486c687e6061207c79#EM# sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi moral pri tem navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 7 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Od pogodbe lahko kupec odstopi tudi brez obvestila na elektronski naslov podjetja, in sicer tako, da v zgoraj navedenem roku vrne blago na sedež podjetja.
Možnost vračila ne velja za avdio in video nosilce ter v primeru, da je kupec poškodoval varnostni pečat.
Pri takih izdelkih je spremenjeno tudi garancijsko obdobje, kar je ravno tako navedeno ob vsakem artiklu iz kategorije 'Vrnjeni artikli' ter na izdanem računu.
Artiklov, ki so kategorizirani kot 'Vrnjeni artikli' ni mogoče vrniti ali jih zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru, da artikel ne deluje, je stranka upravičena do odstopa od pogodbe pod enakimi pogoji kot veljajo za vse ostale artikle ali do z garancijo zagotovljenega popravila.
Kupec ima pravico, da v roku 30 dni od nakupa podjetju na kontaktni e-naslov #EM#6e60706c676c6a66486c687e6061207c79#EM# sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi moral pri tem navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 7 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Od pogodbe lahko kupec odstopi tudi brez obvestila na elektronski naslov podjetja, in sicer tako, da v zgoraj navedenem roku vrne blago na sedež podjetja.
Možnost vračila ne velja za avdio in video nosilce ter v primeru, da je kupec poškodoval varnostni pečat.
Dodatni napotki za vračilo blaga
Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni mogoče fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga - odstop od pogodbe. Ker želimo, da bi eventuelno vračilo lahko opravili kar najhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam stvari, na katere je morate biti pozorni pri nakupu na daljavo:
- Previdno odprite embalažo proizvoda in jo ohranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričan, da vam artikel ustreza.
- Pazite, da pri rokovanju z artiklom ne pride do poškodb in prask.
- Artikli, na katerih so vidne sledi uporabe (prah, praske, madeži, umazanija) niso primerni za vračilo, ker so higiensko oporečni
- Vidne sledi montaže so poškodbe, ki nastanejo pri sestavi izdelkov (npr. vozičkov). V kolikor niste prepričani, da izdelek ustreza vašim zahtevam, ga prosimo ne sestavljajte.
- Pripomočki za higieno (npr. zobne ščetke, prsne črpalke... ) so vakumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi.
Če želite izdelek v zakonsko določenem roku vrniti, ga ne smete uporabljati. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko izdelek odprete, ga pregledate in v primeru, da vam ne ustreza ali če so bila vaša pričakovanja glede izdelka drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu okvarjen oziroma ne deluje. V tem primeru morate nakup reklamirati.
Pomembno:
- Ko artikel vračate prodajalcu, priložite tudi kopijo računa.
- Naslov za vračilo blaga je eBull d.o.o, Brodišče 18, 1236 Trzin. Priporočamo vam, da izberete dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite embalažo v kateri vam je bil izdelek dostavljen oziroma drugo primerno embalažo in zaščito).
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če ni vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V kolikor uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli v najkrajšem času, če uveljavite garancijo neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. V primeru dodatnih vprašanj nam pišete na #EM#6e60706c676c6a66486c687e6061207c79#EM#.
Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni mogoče fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga - odstop od pogodbe. Ker želimo, da bi eventuelno vračilo lahko opravili kar najhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam stvari, na katere je morate biti pozorni pri nakupu na daljavo:
- Previdno odprite embalažo proizvoda in jo ohranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričan, da vam artikel ustreza.
- Pazite, da pri rokovanju z artiklom ne pride do poškodb in prask.
- Artikli, na katerih so vidne sledi uporabe (prah, praske, madeži, umazanija) niso primerni za vračilo, ker so higiensko oporečni
- Vidne sledi montaže so poškodbe, ki nastanejo pri sestavi izdelkov (npr. vozičkov). V kolikor niste prepričani, da izdelek ustreza vašim zahtevam, ga prosimo ne sestavljajte.
- Pripomočki za higieno (npr. zobne ščetke, prsne črpalke... ) so vakumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi.
Pomembno:
- Ko artikel vračate prodajalcu, priložite tudi kopijo računa.
- Naslov za vračilo blaga je eBull d.o.o, Brodišče 18, 1236 Trzin. Priporočamo vam, da izberete dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite embalažo v kateri vam je bil izdelek dostavljen oziroma drugo primerno embalažo in zaščito).
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če ni vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V kolikor uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli v najkrajšem času, če uveljavite garancijo neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.
Vračilo poškodovanih pošiljk
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je izdelek ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate to nemudoma sporočiti uslužbencu Pošte Slovenije.
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je izdelek ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate to nemudoma sporočiti uslužbencu Pošte Slovenije.
Dostava in Poštnina
Izdelke, naročene v spletni trgovini, pripravimo za pošiljanje v najkrajšem možnem času. V kolikor imamo izdelek na zalogi v našem skladišču in nam pošljete potrdilo o izvršenem plačilu na mail #EM#6e60706c676c6a66486c687e6061207c79#EM# do 12h, pripravimo paket za odpremo še isti dan, ko sprejmemo naročilo, dostava na vaš naslov pa je običajno že naslednji dan.
Da bi naročene artikle dostavili čim hitreje, smo za ta namen izbrali najoptimalnejšo pot, to je paketna dostava POŠTE SLOVENIJE, ki omogoča, da vam paket dostavimo že naslednji dan. Če vas v času dostave ni na naslovu, ki ste ga navedli ob naročilu, vam bo kurir pustil obvestilo o prispeli pošiljki. V tem primeru vas prosimo, da kurirja pokličete na telefonsko številko, ki je navedena na obvestilu in se dogovorite za nov termin dostave. Ponovna dostava je brezplačna. V primeru, da paketa ne dvignete v roku 5-ih dni se razume, da odstopate od naročila in paket se bo vrnil pošiljatelju.
Ne glede na težo in velikost izdelka so stroški dostave enotni (celotna Slovenija) in znašajo 3,90 Eur – brez kakršnihkoli dodatnih stroškov.
Dostava dopoldne - kamorkoli
Naš pogodbeni partner, Pošta Slovenije., dostavlja pakete v dopoldanskih urah, na naslov naveden ob oddaji naročila.
Da bi prejeli naročilo v najkrajšem času, vas prosimo, da upoštevate naslednje:
- Navedite podatke za dostavo, kjer je vedno nekdo na razpolago za prevzem paketa. Ker dostavna služba pakete dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime in/ali naslov, na primer v službo. Če vas v času dostave ni na naslovu, ki ste ga navedli ob naročilu, vam bo kurir pustil obvestilo o prispeli pošiljki. V tem primeru vas prosimo, da kurirja pokličete na telefonsko številko, ki je navedena na obvestilu in se dogovorite za nov termin dostave. Ponovna dostava je brezplačna.
- Ime in priimek prejemnika paketa, ki je naveden v naslovu za dostavo, mora biti tudi naveden na zvoncu oz. poštnem nabiralniku. V kolikor kurir ne najde priimka, nam vrne paket z opombo: 'Prejemnik neznan".
- Navedite vašo mobilno telefonsko številko v primeru, da bi vas za prevzem paketa poklicali iz Pošte Slovenije.
Paket gre od nas še isti dan…
… seveda, če je blago na zalogi, in če je bilo naročilo oddano in potrjeno dovolj zgodaj.
Če artikla nimamo na zalogi v našem skladišču, bo na dostavo treba počakati nekoliko dlje. V tem primeru veljajo naslednja določila:
- Predviden rok dobave je izpisan v katalogu trgovine (gre za povprečen čas, v katerem uvoznik dostavi blago do našega sedeža).
- Če pri artiklu piše, da je trenutno nedobavljiv, to pomeni, da nimamo podatka o tem, v kolikšnem času lahko dostavimo artikel; v primeru, da naročite tak artikel, ga bomo poskusili najti in vam ga dostaviti, pri čemer bomo, v kolikor nam to ne bo uspelo, naročilo stornirali.
- Če naročite več artiklov in bo čakalna doba za nekatere daljša kot za druge, vas bomo kontaktirali in vam ponudili, da vam artikle, ki so na zalogi, pošljemo takoj, ostale pa potem, ko jih dobimo od dobavitelja; v tem primeru vam bomo stroške dostave zaračunali le pri prvi pošiljki, za morebitne kasnejše pošiljke pa bomo krili stroške dostave mi.
- Če bi bila čakalna doba za izbrane artikle zelo dolga, vas bomo prek elektronske pošte sproti obveščali o predvidenem času dobave, pri čemer nam lahko, če se med tem časom kadarkoli naveličate čakanja, to sporočite in določen artikel bomo odstranili iz naročila ter dostavili le ostale artikle ali pa naročilo v celoti stornirali.
Za dostavo na želen naslov poskrbi Pošta Slovenije. Običajno lahko dostavo pošiljke pričakujete naslednji delovni dan po odpremi ter najkasneje v roku dveh delovnih dni po odpremi.
Za vse dodatne informacije nam lahko pišete na #EM#6e60706c676c6a66486c687e6061207c79#EM#.